Friday, June 24, 2011

A Song to Sing : Tega by Rossa



Menjelang hari bahagiamu
kau tak pernah aku bersedih
kau lupakan semua kenangan lalu
lalu kau campakkan begitu saja
tega,
aku tahu dirimu kini
telah ada yang memiliki
tapi bagaimanakah dengan diriku
tak mungkin ku sanggup untuk kehilangan dirimu
aku tahu bukan saatnya
tuk mengharap cintamu lagi
tapi bagaimanakah dengan hatiku
tak mungkin ku sanggup hidup begini
tanpa cintamu
tak ingatkah kau dulu pernah berjanji
bahagiakan diriku slamanya
tak berartikah cinta kita yang lalu
hingga kau bersama dengan dirinya
tegaa,
aku tahu bukan saatnya
tuk mengharap cintamu lagi
tapi bagaimanakah dengan hatiku
tak mungkin ku sanggup hidup begini
tanpa cinta darimu
aku tahu dirimu kini
telah ada yang memiliki
tapi bagaimanakah dengan aku
tak mungkin ku sanggup hidup begini
tanpa cintamu

*******

One of my friends suggested me this song when I asked her what song suits my voice. I know this song. I planned to sing this song some years ago at my sch but I cancelled it bcs I thought this would be too much and ppl would start gossiping about me that time, again, that time. Tell ya, I will have a singing performance, with my friends next week. Hmpph, last performance actually. I'm gonna miss my teacher, Miss Rohani, my big brother, Wilson, my small brother, William, and my pretty sister, Julya. *sobsob
 
Well, this song wasn't very popular actually, but the words, every single word is very meaningful. Besides, some of the sentences, only some ok, could really represent my unexpressed feelings and words. Don't try guessing ok readers. Don't. Okay, you can check the song out on the video I posted above if you want, what do you think readers?

Till there

With love,


Veronica

No comments:

Post a Comment